עיצוב מטבחים דורש ידע, ניסיון ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. נגריית הבוטיק א.א. נגרות מתמחה בעיצוב כל סוגי המטבחים ומציעה עיצוב בהתאמה אישית ולפי מידות מדויקות של המטבח בבית. בנגריית א.א. נגרות שמים דגש רב על תכנון קפדני ושימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר שניתן למצוא בשוק. החברה מייצרת מטבחים מעוצבים בשלל סגנונות ומציעה מבחר עצום של פתרונות מתקדמים לעיצוב המטבח הביתי. כיום, כאשר המטבח פתוח לסלון, יש להתאים את עיצוב המטבח לשאר חלקי הבית על מנת ליצור הרמוניה ואווירה נעימה.


מטבח בעיצוב כפרי או מודרני:
א.א נגרות מציעה מטבחים מעוצבים בסגנון כפרי, מודרני, קלאסי וכדומה. אם אתם מעוניינים בעיצוב מטבח כפרי תוכלו למצוא בחברה פתרונות מתקדמים בהתאמה אישית, עם ארונות מטבח מרהיבים ביופיים מעץ מלא או מעץ סנדוויץ' עמיד ואיכותי ובשילוב חומרי גלם נוספים כמו זכוכית. כמו כן, החברה מציעה ללקוחותיה עיצוב מטבח מודרני המאופיין בקווים ישרים ונקיים ובמראה מרשים ועכשווי. 

ניתן לבחור מטבחים מעוצבים בגווני לבן או בשילובי צבעים אחרים. עיצוב מטבחים מתחיל בתכנון מדויק, לאחר הבנת צרכי הלקוח ותוך התאמת המטבח לאורח החיים של הדיירים. חשוב להציע פתרונות מתקדמים הכוללים פתרונות אחסון נוחים שמסייעים לשמירה על הסדר והניקיון.
מטבח נוח ומרשים ביופיו:
עיצוב מטבחים על ידי א.א. נגרות מבטיח לכם תכנון קפדני והתאמה לאורח החיים המודרני. נגריית הבוטיק מציעה ידע וניסיון רב גם בתכנון ו/או עיצוב מטבח קטן עם פתרונות אחסון חכמים, משטח עבודה נוח ועיצוב מרהיב התורם לאווירה נעימה. בנוסף, א.א. נגרות מציעה עיצוב מטבחים יוקרתיים מעץ מלא, מאפוקסי או מעץ סנדוויץ' בציפוי פורמייקה איכותית בשלל גוונים. כל לקוח זוכה לייעוץ ולפתרונות ייחודיים על מנת להבטיח את שביעות רצונו המלאה והתאמה מושלמת לאורח חייו ולעיצוב האהוב עליו, בין אם זה עיצוב כפרי, מודרני וחדשני, הייטקיסטי, קלאסי או מטבח בסגנון פרובנס.  

- המוצרים שלנו -

מטבח

עיצוב מטבחים