אין ספק שאחד המקומות החשובים ביותר בבית, הוא המטבח. בעיניי רבים הוא מסמל את הלב של הבית, אף יותר מהסלון או מכל מקום אחר. זו הסיבה שאנשים נוהגים להשקיע כסף רב ברכישת מטבח ועיצובו על פי טעמם ורצונם.

הרעיון של מטבחים מעוצבים, הוא כמובן לא רעיון חדש, מאז ומתמיד למטבח היה עיצוב משלו, שונה משאר החדרים ולא פעם הוא גם היה נבדל מעיצובים של בתים אחרים, זאת להבדיל נניח מסלון או חדרי שינה, אשר לא פעם היו תואמים. אך בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות מגוון רחב של דוגמאות לעיצוב מטבחים מסוגים שונים.

השינויים בסגנונות של מטבחים מעוצבים, הן לעומת מה שהיה נהוג בעבר והן בין מטבח מעוצב אחד לשני, נוצר כתוצאה מסיבות שונות, החל מהעובדה שאנשים החלו לייחס למטבח יחס הרבה יותר משמעותי מזה שהיה נהוג בעבר. אם בעבר התפיסה היתה שהמטבח מהווה מקום מרכזי לעבודה בבית, כיום התפיסה היא שהמטבח צריך לשמש גם כמקום מרכזי, גם כלב של הבית אך גם יש לנצל אותו בצורה נכונה לצורך עיצוב הבית.

אם אנחנו מסתכלים היום על מטבחים מעוצבים, אנחנו יכולים לראות שלצד העיצוב המרשים יש התייחסות רבה לעניין היעילות של העבודה. למשל, היכן ממקום כל דבר במטבח, גודל משטחי העבודה, כמות הארונות והשטח שהם תופסים במטבח, מיקום קולט האדים, וזה עוד לפני שאנחנו נכנסים לשאלה של צבעים ותאורה, דברים אלמנטאריים בעיצוב של כל חלל ובוודאי כשמדובר על מטבחים.

דוגמא טובה לשינוי שחל בעולם של עיצוב מטבחים היא עצם שנהוג לשכור מומחה בתחום. לא משתמשים עוד בתוכניות רגילות או במעצבים רגילים אלא משתמשים במומחה שמכיר את התחום של מטבחים מעוצבים ויודע להתאים מטבח מעוצב למבנה שלנו, הרבה פעמים זה חוסך עלויות גבוהות של תיקונים עתידיים וכן זה חוסך גם טעויות שעלולות להשפיע עם הזמן. כל טעות כזו יכול לגרום לנזק משמעותי, הן ביכולת לעבוד במטבח והן במרקם העיצוב של החלל כולו, אשר המטבח מהווה חלק בלתי נפרד ממנו.

לסיום, אתם מוזמנים לפנות אלינו, א.א נגרות, חברה מובילה בתחום של הכנת מטבחים ועיצובם. אצלנו תוכלו ליהנות ממגוון מטבחים מעוצבים מסוגים שונים. כל מה שעליכם לעשות הוא להשאיר פרטים ואנחנו נשמח לעמוד לרשותכם. הצוות שלנו מתמחה בעיצוב מטבחים מסוגים שונים בהתאמה לגודל וסוג המבנה בו הם אמורים להיות מותקנים.
 

- המוצרים שלנו -

מטבחים מעוצבים