נגריית הבוטיק א.א נגרות מתמחה בתכנון, עיצוב, ייצור והתקנת ארונות בהתאמה אישית בבית הלקוח, החברה מייצרת את הארונות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. כיום, בעולם עיצוב הבית יש דרישה לפתרונות אחסון מתקדמים ואיכותיים בתחום הארונות וניתן למצוא בבתים רבים חדר ארונות שימושי לפי תכנון של אדריכל או מעצב הפנים, אך אתם יכולים לחסוך עלויות: נשמח לספק לכם את הארון בהתאמה אישית מלאה לצרכים הייחודיים שלכם. אנו מציעים מגוון ארונות לכל מטרה, ארונות לאחסון בגדים, ארונות לנישה, ארונות בגדים לחדרי הילדים ולחדרי שינה וארונות אחסון לכל מטרה אחרת.

איכות וגימור בסטנדרטים גבוהים:
א.א נגרות מתחייבת לייצור ארונות בהתאמה אישית ברמה הגבוהה ביותר. החברה שמה דגש רב בבחירת חומרי הגלם ומייצרת את הארונות בנגרייה המתקדמת ובה מכשירים חדישים ומדויקים. החברה דואגת לרמת גימור בסטנדרטים הגבוהים ביותר וכל ארון בגדים או כל ארון אחר עובר בקרת איכות על מנת להבטיח ללקוחות החברה ארונות איכותיים ומעוצבים ברמה הגבוהה ביותר.

לחברה לקוחות רבים מכל הארץ שחוזרים פעם אחר פעם להזמין ארונות בהתאמה אישית בגלל המחיר ,האיכות והשירות המעולה.

ארון מעוצב בהתאמה לחלום של הלקוח:
נגריית הבוטיק א.א. נגרות מגשימה חלומות של הלקוחות ומתכננת עבורם ארונות בהתאמה אישית בשלל עיצובים מרהיבים עם אפשרות לפיתוחים מקוריים ומיוחדים, שילוב בין חומרי גלם כמו עץ מלא, זכוכית, אבן טבעית ועוד. אנו מתמחים גם בייצור ארונות מיוחדים כמו ארון בנישה או ארונות הזזה ייחודיים, הכול בהתאם לדרישת הלקוח ולפי מידות מדויקות. כל לקוח זוכה לייעוץ על מנת שהארון יתאים לביתו המעוצב ולדרישות האחסון שלו.

אנו מתמחים בפתרונות מתקדמים בתחום הארונות ונשמח לסייע לכם לבחור בחומרי גלם מעולים ולעצב עבורכם את הארון שתמיד חלמתם עליו, בין אם זה ארון לחדר השינה, ארונות למטבח או לאמבטיה, ארון לסלון, לחדר הילדים או לנישה יפה בבית. עיצוב הארון בהתאם לצורך שלכם מבטיח כי הארון ישתלב היטב בקו העיצובי המנחה בביתכם.
 

- המוצרים שלנו -

ארונות בהתאמה אישית